mardi 28 février 2012

Blue /Bleu





suddenly felt the urge to make a very blue quilt! I don't know if it is the mini ice age that fell upon us those last weeks (yes, I know, ice is mainly white, but I got this "blue" feeling about it) or if it is something else, but many of my blue fabrics are on my table, and I just started a new quilt!


J'ai soudain ressenti le besoin de faire un quilt très bleu! Je ne sais pas si c'est la mini glaciation qui nous est tombé dessus ces dernières semaines (oui, je sais, la glace c'est plutôt blanc, mais j'ai eu ce sentiment "bleu" à ce moment-là) ou si c'est autre chose, mais beaucoup de mes tissus bleus sont sur ma table, et j'ai commencé un nouveau quilt!


2 commentaires

  1. Oh my gosh you have the most beautiful fabrics! This blue quilt will be lovely :)

    RépondreSupprimer
  2. Ice can be quite blue actually! And the colors you have pulled for your quilt - the colors found in glaciers!

    I agree with Claire, your quilt will be beautiful.

    RépondreSupprimer

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.