mardi 13 septembre 2011

Collection 12 / Septembre 2011

One of the thing I like best went visiting flea markets and antique shows it to find isolated small liquor glasses. There's always one alone somewhere, waiting for me! Everyone else is looking for at least 6 or even 12 identical glasses, but not me. 
So here is part of my growing collection of adorable unique glasses. You have to imagine they are very small!


Une des choses que j'adore quand je visite les marchés aux puces ou les marchés aux antiquités, c'est de trouver de petits verres à liqueur. Il y en a toujours un tout seul quelque part qui attend ma visite! Tout le monde en cherche au moins 6, voire 12, mais pas moi! 
Alors voici une partie de ma collection gandissante de verres à liqueur uniques. Il faut vous les imaginer très petits!








Collection 1, Balls / Boules
Collection 2, Ribbons / Rubans
Collection 3, Springerle / Moules à pains d'anis
Collection 4, Porcelain charms / Fèves de Gâteau des Rois
Collection 5, Pictures of collections / Images de collections
Collection 6, Switches / Interrupteurs
Collection 7, Liberty fabrics / Tissus Liberty
Collection 8, Scissors / Ciseaux
Collection 9, Heart shaped stones / Cailloux en forme de coeur
Collection 10, Animated books / Livres animés
Collection 11, Plastic bags / sacs en plastique


3 commentaires

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.